Zbožové srovnávače

Heureka

  • Kampaně na srovnávačích mají obecně velmi nízké PNO, ale také nízký strop tržeb, kterých lze dosáhnout (určený objemem tržní poptávky)
  • Dají se využít pouze k prodeji stejného zboží jako jiné eshopy (řádově alespoň 2-3 konkurenti) - pro výhradní distributory nebo vlastní porovnávače jsou tyto zbožáky zanedbatelné
  • Používáme nástroj Mergado - umíme mj. editovat XML feedy bez programátorského zásahu
  • Zvýšíme spárovanost produktů (čím více spárovaných produktů, tím lepší výsledky inzerce)

 

 

 


 

Favi, Biano, Glami

Pozor, tyto weby nepatří do stejné kategorie srovnávačů jako Heureka.

Je potřeba je brát spíše jako o něco lépe cílenou inzerci v obsahové síti, podle toho nastavit strategii inzerce a hlavně očekávané výsledky.

 


 

CHCETE TAKÉ VYUŽÍT MOŽNOSTI ZBOŽOVÝCH SROVNÁVAČŮ? OZVĚTE SE NÁM.

Kontaktní osoba


Ondřej Dyrka
CO-Founder & Partner

 +420 732 575 410
 dyrka@dantoa.cz