Chcete mít své kampaně a možnosti růstu pod kontrolou, nebo se raději svěříte libovůli Googlu? Vám jako inzerentovi může být v podstatě jedno, jakým způsobem PPC kampaně tržby a zisk generují - hlavně, že je generují.
Jistě jste všimli, že Sklik ukončil vydávání Produktových inzerátů. Přinášíme vám jednoduchý návod, jak se s touto situací vypořádat a jak kampaně nastavit, abyste je mohli řídit obvyklým způsobem.
Performance max pomalu přebírají skoro veškerý život v systému Google Ads. Jejich výhoda? Sami si umí určit, kteří uživatele mají větší pravděpodobnost nákupu. A dle toho určují bid, rozhodnou se mu již neukazovat či naopak přitvrdí v reklamě, pokud vidí potenciál.
PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu. Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:
Maxky, jak jim u nás říkáme, mají často rychlý úspěšný start. Často se však stává, že později jejich výkon klesá.
Poslední roky na nás téma ohroženého soukromí na internetu vyskakuje z každého rohu. GDPR, e-Privacy a spousta dalších termínů, které způsobují vrásky nejednomu online byznysu. Proč?
Performance max kampaně, alias PM, jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. V podstatě kombinují téměř všechny ostatní typy reklam - vyhledávací, obsahová i nákupní. A také všechny funnely - akvizici i remarketing. Jednoduše mají mít maximální záběr pro teoreticky maximální výkon. A později v tomto roce úplně nahradí chytré kampaně v Nákupech.
Dodržováním těchto pokynů můžete efektivně analyzovat svoje reklamy na Facebooku a automatizovat základní údržbu kampaní. Díky ušetřenému času se můžete soustředit na strategičtější úlohy - například na research, psaní účinnějších copy a vytváření lepších nabídek na vytvoření ještě úspěšnějších reklamních kampaní na Facebooku.
Agentura DANTOA se koncem loňského roku stala jedním z oficiálních partnerů charitativní akce, pořádané pod taktovkou Spolku Srdcovka ve spolupráci s městskou částí Praha 9. Spolek Srdcovka je tým, který pořádá společenské a sportovní akce, jejichž hlavním cílem je získat finanční pomoc a poskytnout tak podporu rodinám a dětem, bojujícím s různými typy zdravotních potíží.
Každý měsíc přichází PPC svět s novinkami. Každý měsíc je co testovat. Každý měsíc je třeba sledovat, co nám Google vzal nebo naopak s čím novým přišel. Každý měsíc se jednoduše něco mění. A my jsme u toho již od samotných počátků PPC v ČR.