BLOG 2/3

Skóre relevantnosti na Facebooku

Daniel Demeš
26.02.2020

Skóre relevantnosti na Facebooku je metrika v rozmedzí 1-10 a interpretuje sa ním reakcia publika na reklamnú kampaň. Ako je možne si logicky vyvodiť, čím vyššia hodnota tým vyššia relevantnosť. Dalo by sa aj povedať, keď je vyššia hodnota tým je pravdepodobnejšie, že Facebook umiestni vaše reklamy pred správne publikum. A ako bonus môžeme očakávať nižšiu cenu. V roku 2019 Facebook rozdelil skóre relevantnosti alebo rozšíril o tri dimenzie. Každá z nich ma plniť inú úlohu a cieľom rozdelenia bolo poskytnutie detailnejších informácií z čoho sa následne dá analyzovať, kde je existuje priestor na zlepšenie. 

Google automaticky rozšiřuje cílení vašich reklam o podobná publika. Jak mu to zakázat?

Martina Stloukalová
31.01.2020

Pokud jste již někdy vyzkoušeli kampaň v obsahové síti Google Ads, pak jistě víte, že v ní snadno můžete zasáhnout velký počet uživatelů, avšak často vám tato kampaň přinese jen velmi málo konverzí a výsledky se výrazně liší od vašeho očekávání i přesto, že jste zvolili užší cílení podle záměru kampaně. 

3 TIPY PRO LEPŠÍ VYHODNOCOVÁNÍ PPC KAMPANÍ

Veronika Schleiderová, Michal Klajban
24.10.2019

Vyhodnocování kampaní patří ke klíčovým úkolům každého PPC specialisty či majitele e-shopu. Jedná se o natolik komplexní činnost, že nelze napsat návod na to, jak nejlépe vyhodnocovat vaše konkrétní kampaně. Přinášíme vám však 3 tipy, které by vám vyhodnocování usnadní. Srovnejte si různá časová období, avšak porovnávejte hrušky s hruškami, porovnávejte své kampaně v kontextu a nespoléhejte se jen na 1 typ dat.

KAMPANĚ V GMAILU: ZASÍLEJTE NEWSLETTERY I BEZ SEZNAMU E-MAILOVÝCH ADRES

Veronika Schleiderova
28.06.2019

Inzerce na Google má spoustu možností. Od nákupů přes vyhledávací kampaně po reklamu v obsahové síti na partnerských webech. Právě v obsahových kampaních se můžete setkat s umístěním gmail či mobileapp: gmail. Dle výsledků lze toto umístění, stejně jako jakékoliv jiné, vyloučit. Avšak není možné ho přidat a cílit na umístění v Gmailu. Proč?

JAK DÁT AGENTUŘE ČI PPC SPRÁVCI PŘÍSTUP DO SKLIKU, GOOGLE ADS ČI FACEBOOKU?

Veronika Schleiderova
20.05.2019

Výběrem agentury proces nekončí. Nyní je potřeba umožnit agentuře přístup do vašeho účtu a nastavit remarketingové a konverzní kódy. V tomto článku naleznete podrobný návod k tomu, jak přidat přístup agentuře v reklamním systému Google Ads, Sklik i Facebook Business Manageru.

DYNAMICKÝ REMARKETING A AKVIZICE NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
27.02.2019

Katalogový prodej neboli dynamické reklamy vám při správném nastavení budou velmi efektivním generátorem konverzí. Tento typ kampaní umožňuje zobrazovat uživatelům přesně to zboží, které si prohlíželi, přidali do košíku nebo lze takto cílit i akvizici na podobná publika vašich zákazníků.

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají?

Veronika Schleiderova
21.01.2019

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají? PPC kampaně již dávno nejsou jen o manuálním nastavování cen za proklik. Google Ads, dříve Google Adwords, neustále přichází s novinkami a možnostmi automatizace. Jednoduše se stává stále chytřejší. Klíčovým parametrem pro určení správné strategie je cíl kampaní. Jde o to zvýšit návštěvnost webu? Jde o…

JAK ZALOŽIT KAMPAŇ A PROČ INZEROVAT NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
20.08.2018

Položte si otázku, které kanály jistojistě navštíví uživatel českého internetového prostředí v průběhu měsíce? Jsou to Seznam, Google a Facebook. Takže pokud s online marketingem začínáte, zaměřte se v první řadě na tyto tři kanály. V Česku má profil na Facebooku založeno bezmála 5 milionů uživatelů a to už je slušné číslo, abyste jej začali brát vážně jako inzertní platformu.

4 ZÁKLADNÍ KROKY PRO NASTAVENÍ INZERCE NA HEURECE A ZBOŽÍ.CZ

Ondřej Dyrka
23.07.2018

4 základní kroky pro nastavení inzerce na Heurece a Zboží.cz Zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí českého online marketingového mixu. Již dávno neplatí, že tam prorazíte jen nejnižší cenou – i zde jde nabízet cenu za proklik a tím zvýraznit svou nabídku. Od zbožových srovnávačů můžete očekávat nejlepší PNO ze všech svých kanálů, na druhou stranu…

JAJ CHYTRÉ JSOU OBSAHOVÉ KAMPANĚ V GOOGLE ADS?

Michal Klajban
04.06.2018

V obsahové síti Google se nachází přes 3 miliony webových stránek a mobilních aplikací, které dokáží oslovit přes 90 % uživatelů internetu. Jak síť neustále roste a nástroje na správu kampaní se neustále zlepšují, nároky na úspěšnou reklamu jsou stále vyšší. Při tvorbě a optimalizaci kampaní se PPCčkaři zabývají takovými věcmi jako je strategie cílení, bidding, hledání vhodného umístění, frekvence zobrazování reklam, časový rozvrh reklam, vizuální podoba a textace reklam, demografické omezení a tak dále. Určit, jaká kombinace cílení je pro nás nejlepší, je komplikovaný a zdlouhavý proces. Navíc časová náročnost postupného A/B testování a vyhodnocování se může brzy stát neúnosnou.