BLOG 2/7

Jak na vyhodnocování kampaní Zboží.cz z rozhraní Skliku

Jakub Vonšák
15.01.2023

O tom, jak propojit Zboží a Sklik, jsme psali již dříve. Jak ale nové kampaně nastavit, “naboostovat”, vyhodnotit? Pokud jsou Zboží a Sklik propojené, kampaň se v účtu zobrazí automaticky. Možnosti nastavení této kampaně jsou o trochu jiné, než u klasických kampaní, případně u starých PLA. Je zde možné, kromě klasického cílení na zařízení, také upravit nabídky podle webu.

Tlačítková novela - jaké změny čekají na B2C eshopy od 6. 1. 2023?

Veronika Schleiderová
06.01.2023

S novým rokem přicházejí také nová pravidla. Přečtěte si hlavní body, kterých se týká nová novela zákona o ochraně spotřebitele a novela občanského zákoníku. Změna se týká zobrazování slev, hodnocení produktů, řazení nabídek, košíkových pravidel či nové povinné  informace v obchodních podmínkách. Pojďme se na to podívat podrobně.

Cookies lišta: Kolik lidí ji přijme a jaké dělá v průměru rozdíly v tržbách? A jak nám pomohou atribuční modely?

Veronika Schleiderova
22.11.2022

Povinná cookies lišta nám trochu zavařila. A to především ve vyhodnocování úspěšnosti reklam. Jedna z hlavních výhod online reklamy ve formě výtečné doměřitelnosti se nám rozpouští pod rukama. Nezbývá nic jiného než si vytvářet vlastní atribuční modely, sledovat vývoj tržeb přímo v rozhraní vašeho eshopu a hlavně přijmout fakt, že vyhodnocování reklam není černobílé. 

​​Microsoft advertising – ztráta času nebo efektivní zdroj tržeb?

Katarína Kochláňová
18.10.2022

Znáte vyhledávání Bing? V zahraničí podstatní část zdroje organické návštěvnosti v našich končinách spíše nenápadný zdroj návštěvnosti někde na konci tabulky v Google Analytics. Svůj nízký objem návštěvnosti však v mnoha případech vynahrazuje vyšším konverzním poměrem a z hlediska tržeb tak zanedbatelný není. Přemýšleli jste už jak z tohoto zdroje vytěžit co nejvíc?

Audit naslepo: Uděláme audit vašeho Google Ads účtu, aniž byste nám dali přístup

Ondřej Dyrka
19.09.2022

Chcete mít své kampaně a možnosti růstu pod kontrolou, nebo se raději svěříte libovůli Googlu? Vám jako inzerentovi může být v podstatě jedno, jakým způsobem PPC kampaně tržby a zisk generují - hlavně, že je generují.

Jak propojit Sklik a Zboží, aby bylo možné využívat nové zboží inzeráty?

Jakub Vonšák
13.09.2022

Jistě jste všimli, že Sklik ukončil vydávání Produktových inzerátů. Přinášíme vám jednoduchý návod, jak se s touto situací vypořádat a jak kampaně nastavit, abyste je mohli řídit obvyklým způsobem.

Jak nastavit mikrokonverze a proč je důležité je mít v performance max kampaních?

Veronika Schleiderová
17.08.2022

Performance max pomalu přebírají skoro veškerý život v systému Google Ads. Jejich výhoda? Sami si umí určit, kteří uživatele mají větší pravděpodobnost nákupu. A dle toho určují bid, rozhodnou se mu již neukazovat či naopak přitvrdí v reklamě, pokud vidí potenciál. 

Ebook na téma: Co je to PPC reklama?

Veronika Schleiderová
02.08.2022

PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu.  Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:

Umírají vám performance kampaně po pár dnech či týdnech?

Veronika Schleiderova
27.07.2022

Maxky, jak jim u nás říkáme, mají často rychlý úspěšný start. Často se však stává, že později jejich výkon klesá.

Jak se připravit na Cookieless future

Katarína Kochláňová
21.07.2022

Poslední roky na nás téma ohroženého soukromí na internetu vyskakuje z každého rohu. GDPR, e-Privacy a spousta dalších termínů, které způsobují vrásky nejednomu online byznysu. Proč?