BLOG 2/5

Charitativní zápas pro Srdcovku - DANTOA sponzorem dobročinné akce

08.02.2022

Agentura DANTOA se koncem loňského roku stala jedním z oficiálních partnerů charitativní akce, pořádané pod taktovkou Spolku Srdcovka ve spolupráci s městskou částí Praha 9. Spolek Srdcovka je tým, který pořádá společenské a sportovní akce, jejichž hlavním cílem je získat finanční pomoc a poskytnout tak podporu rodinám a dětem, bojujícím s různými typy zdravotních potíží.

Trendy v PPC v roce 2022. Co lze očekávat?

Veronika Schleiderová
11.01.2022

Každý měsíc přichází PPC svět s novinkami. Každý měsíc je co testovat. Každý měsíc je třeba sledovat, co nám Google vzal nebo naopak s čím novým přišel. Každý měsíc se jednoduše něco mění. A my jsme u toho již od samotných počátků PPC v ČR.

Objednejte si 15h správy PPC reklam a zaplaťte jich jen 10

DANTOA
11.01.2022

Vkročte do nového roku tou správnou nohou. Nechte si kampaně zpracovat a zoptimalizovat od naší agentury. Proč si nás vybrat? Jsme agentura s certifikací Google Partner Premier (cca 40 subjektů v ČR), která má v týmu specialisty pro Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram i pro zbožové srovnávače. Náš PPC tým spolupracuje na vytváření a optimalizování úspěšných kampaní už několikátým rokem. 

Prečo je Smart nebyť Smart

Katarína Kochláňová
02.11.2021

Nejsou žádnou novinkou, v účtech je objevujeme a nastavujeme již několik let, ale jejich fungování je stále velkou záhadou. Google Smart kampaně jsou jakýmsi usnadněním správy a optimalizace kampaní pro uživatele, kteří Google Ads neznají, ale chtěli by inzerovat i bez pomoci specialisty. A proč jsou záhadou? V některých případech výsledky přinášejí, v jiných ne. Někdy se rozběhnou s útratou 2x vyšší než si přejete, jindy i týden pátráte po příčině proč se kampaň nezobrazuje. Smart kampaně jsou jako black box – plné užitečných dat, ale Google vám do nich nedovolí nahlédnout ani je nijak ovlivnit.

Proč vznikly CSS rozšíření pro Google Nákupy?

Katarína Kochláňová
16.09.2021

Porovnávače tovarov sú dlhodobo veľmi populárne. Zákazníkom poskytujú možnosť nájsť si nie len svoj konkrétny produkt ale taktiež zistiť v ktorom eshope ho nájdu za najlepšiu cenu, s doplnkovým darčekom, dopravou zdarma alebo s akýmkoľvek iným parametrom aký užívateľ hľadá. Všetko prehľadne na jednom mieste. 

Google Merchants - jak se vyhnout blokaci vašeho účtu?

Ondřej Dyrka
31.08.2021

Google s plným nástupem covidu (tj. cca v dubnu 2020) začal brutálně měnit a zpřísňovat pravidla inzerce nejen pro Google Ads, ale také pro Merchants účty. Velkou část zamítání účtů provádí robot, který kontroluje několik základních bodů. Pokud je nemáte, účet vám zablokuje. Při odblokování musíte projít ruční kontrolou, která již může najít další chyby a dostáváte se do zapeklitého kolečka, zatímco se tržby propadají.

Ako zistiť či je čas pozmeniť alebo vypnúť reklamu na FB a IG?

Daniel Demeš
22.07.2021

Strácajú vaše reklamy na Facebooku alebo Instagrame dynamiku? Chcete tento problém vyriešiť? V tomto článku sa dozviete ako diagnostikovať a v neposlednom rade obnoviť reklamu, ktorá naberá výrazný pokles výkonu.

Jak se zbavit zamítnutých reklam v Google Ads?

Jakub Vonšák
28.06.2021

Každý se s tím již určitě setkal. Nastaví se kampaň, vymyslí se superúžasný text, grafik připraví krásné obrázky, kampaň se pustí a po chvíli se zjistí, že byla reklama zamítnutá. Bohužel to není nic neobvyklého. Google roboti se stále zdokonalují, pravidla se zpřísňují. Není ojedinělé, že k zamítnutí dojde až po několika dnech (či týdnech) od spuštění kampaně. Během té doby vám kampaň může bez problému běžet a generovat zisky. Bohužel to Google nezajímá. 

E-mail marketing: Kde, kedy, ako, prečo? 2/2

Monika Haličková
25.05.2021

Či ste sa už rozhodli, že Váš online marketing doplníte emailingom alebo sa ešte stále rozhodujete, určite Vás bude zaujímať pár viet o tom, kde, kedy, ako a prečo vôbec posielať newslettery. A hlavne prečo je email marketing taký dôležitý a prečo je dobré ho využívať. 

Jak správně nasadit měřící kódy na váš web?

Katarína Kochláňová
27.04.2021

Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.