BLOG 3/3

3 GOOGLE ADS SKRIPTY, KTERÉ VÁM USNADNÍ ŽIVOT

Michal Klajban
07.05.2018

Ať už spravujete jednoduchý účet o několika reklamních sestavách nebo rozsáhlý účet s desítkami kampaní, AdWords skripty vám pomohou ušetřit čas a náklady na jejich správu. Točí se vám při slově skript hlava? Nemusí, AdWords skripty jsou v současné době opatřeny srozumitelnými návody ke spuštění i instalaci a jejich správu zvládne i neprogramátor. V následujícím článku pro vás vybíráme tři nejdůležitější skripty, které se vám budou dříve či později hodit. K nim připojujeme i řadu tipů na jejich správu.

KOMBINOVANÁ REKLAMA: JAK NA NOVOU NATIVNÍ REKLAMU SKLIK

Michal Klajban
09.04.2018

Když v červenci 2016 byly spuštěny responzivní reklamy v AdWords, bylo jen otázkou času, kdy v Skliku budou spuštěny reklamy v odpovídajícím formátu. Čekali jsme a čekali, až jsme se dočkali: obdoba responzivních reklam s názvem kombinovaná reklama byla spuštěna v únoru tohoto roku.

ZAČÍNÁME S GOOGLE NÁKUPY - PŘEHLED NASTAVENÍ A POŽADAVKŮ

Ondřej Dyrka
26.03.2018

Google Nákupy jsou významným inzertním kanálem pro české e-shopy. Dlouhodobě u našich klientů podávají nejlepší výkon z hlediska tržeb i dosahovaného PNO. Spuštění Google Nákupů je zdánlivě jednoduchá záležitost. V tomto článku si ale ukážeme, jak inzerci a nastavení pojmout chytřeji – a ziskověji.

PROČ POUŽÍVAT V PPC KAMPANÍCH VYLUČUJÍCÍ KLÍČOVÁ SLOVA?

Jana Zahradníčková
14.03.2018

Odpověď je jednoduchá. Většina kampaní bez nastavení vylučujících slov stojí inzerenty mnohdy až o desítky procent více, než by skutečně musela. Ale vezmeme si to hezky popořadě a nejdříve si zopakujeme, jak lze s klíčovými slovy (dále jen KW) pracovat tak, aby vám přinesly maximální počet konverzí.

FACEBOOK BUSINESS MANAGER

Jana Zahradníčková
05.06.2017

Pokud příliš neznáte reklamu na Facebooku, možná vás tento termín doposud míjel. Pro ostřílené matadory je to však naprostý základ a v tomto článku si vysvětlíme proč.

NEJLEPŠÍ STRATEGIE REMARKETINGU VE VYHLEDÁVÁNÍ

Michal Klajban
06.10.2016

Remarketingem ve vyhledávání znovu oslovíme uživatele, kteří již v minulosti navštívili náš web a znovu guglí zboží, které máme v nabídce (v Skliku je remarketing ve vyhledávání zatím nedostupný). Pomocí remarketingu ve vyhledávání typicky oslovujeme uživatele, kteří jsou již obeznámeni s naším e–shopem, nacházejí se v pokročilejší fázi nákupního procesu a je tak u nich větší pravděpodobnost konverzní akce.