BLOG 4/6

Jednoproduktové weby aneb v jednoduchosti je síla

Veronika Schleiderová
30.03.2021

V internetovém světě máme miliony eshopů, které se snaží prodávat své produkty. Ať už to jsou velcí eshopoví giganti, malé hobby eshopy nebo eshopy, které prodávají jen jeden jediný produkt. V tak velké konkurenci je potřeba mít nastavenou správnou cenovou politiku, rychlý a funkční web, svižnou dodávku objednávek, férové reklamační podmínky i user-friendly checkout proces. V neposlední řadě je také důležité se rozhodnout, jak veliký eshop bude - 1 produkt, 100 produktů, 1000 produktů.

E-mail marketing: Udržovanie vzťahu so zákazníkmi za pár kačiek 1/2

Monika Haličková
25.02.2021

Pre mnoho ľudí je email marketing nezaujímavý, dokonca ho niektorí vnímajú aj ako otravný. Je to však najstarší a zároveň najefektívnejší spôsob komunikácie v digitálnom prostredí. Dokáže nadväzovať kontakty, udržovať vzťahy so zákazníkmi ale hlavne im pomáha sa rozhodovať v správnom čase a to za relatívne nízke náklady. Mesačne totiž za 5 000 kontaktov a neobmedzené množstvo rozosielok môžete zaplatiť už od 650 Kč.

Najčastejšie chyby pri tvorbe Lead ads kampaní na Facebooku

Daniel Demeš
26.01.2021

Možnosť Lead generation na Facebooku je veľkou súčasťou toho, prečo sa tak veľa firiem spolieha na sociálnu platformu pri svojej reklame. A majú pravdu, reklamy na Facebooku majú potenciál stimulovať získavanie nových zákazníkov. Existuje tam však množstvo úskalí ako: môžete si zvoliť nesprávny cieľ kampane, umiestnenie, rozpočet alebo sa dokonca môžete stať obeťou drobnejších chýb, ktoré vedú k nízkemu výkonu reklamy a plytvaniu rozpočtu. 

Zpátky do historie: PPC před 25 lety ještě neexistovaly. Nyní je to miliardový byznys.

Šárka Müllerová
16.12.2020

Dnešní weby si bez PPC reklamy představíte asi jen těžko. Dalo by se ale říci, že historie PPC reklam se začala psát teprve nedávno. Od spuštění prvních reklam tohoto typu uběhlo sice pouhých 24 let, ale obor se neustále vyvíjí mílovými kroky. Před více než 20 lety byly PPC teprve v plenkách a jejich systémy se zásadně odlišovaly od těch, které známe a používáme dnes.

V zajetí pojmů: Slovníček pro začínající PPCčkaře

Veronika Schleiderová
10.11.2020

V online marketingu se denně setkáváme se spoustou zkratek. Samotné PPC reklamy je již spojením, které jednu obsahuje. Jako PPCčkaři, markeťáci nebo majitelé či provozovatelé eshopů se setkáte s metrikami, kterými možná nerozumíte. Podívejme se tedy spolu na slovníček, který vám objasní 34 zkratek, se kterými se v online byznysu potkáváte.

Koniec 28-dňovému atribučnému oknu na Facebooku

Daniel Demeš
02.10.2020

Facebook nedávno ohlásil správu, ktorá otriasla online marketingovým svetom. Konkrétne sa chystajú 12. októbra zrušiť dĺžku atribučného okna z 28-dňí na 7. Čo to znamená? Historický vieme, že Facebook umožňuje tzv. report atribúciu v rozmedzí 28 dní od kliknutia na reklamu a 1 deň po prehliadnutí reklamy bez kliknutia. A tieto výsledky sa nám následne premietajú do ads managera a my s nimi ďaľej pracujeme.

PŘILÁKEJTE POZORNOST UŽIVATELŮ. VYLAĎTE SVÉ REKLAMY POMOCÍ DYNAMICKÝCH ZMĚN V TEXTECH INZERÁTŮ.

Martina Stloukalová
15.09.2020

Jestli jste doposud ve svých kampaních v Google Ads ve vyhledávací síti používali pouze klasické textové reklamy s pevně daným textem, máme pro vás tip, jak tyto reklamy vylepšit, upřesnit a zvýšit šanci na přivedení zákazníků na váš web a získat tak více konverzí.

8 nástrojů, které vám ulehčí nastavování a správu Vašich PPC kampaní

Michal Klajban
20.08.2020

Znáte to: stojíte před problémem, jak udělat nějakou opakující se akci ve Vašich kampaních a nevíte si rady, jak na to. Jakýkoliv problém máte, je téměř jisté, že ho měl někdo před Vámi, a je vysoce pravděpodobné, že někdo jiný na něj vyvinul spolehlivé řešení. V dnešním článku Vám přináším tipy na 8 online nástrojů, které Vám mohou zdarma usnadnit práci na Vašich kampaních. Začneme těmi zdánlivě banálními a dostaneme se až k pokročilejším specifickým nástrojům.

"Remote work" v Česku. Pomalá cesta do pekla nebo geniální nápad?

Veronika Schleiderová
20.07.2020

Pandemie, koronavirus, ohnisko nákazy. To jsou slova, která slýcháme v posledních měsících denně. Na poli práce toto znamenalo novou a nečekanou výzvu jak pro zaměstnavatele, tak i pro zaměstnance. Bez příprav, technické podpory či pravidel se mnoho firem přeneslo do virtuálních kanceláří a meetingů online.

10 tipov ako optimalizovať Google search kampane

Katarína Kochláňová
14.07.2020

Základné funkcionality, výhody a štruktúru reklám vo vyhľadávaní v systéme Google Ads pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s pojmom PPC. Tieto reklamy nie sú na trhu žiadnou novinkou (Google túto formu reklamy prvýkrát predstavil takmer 20 rokov dozadu) a tak nie je nutné ich nijak zvlášť predstavovať. Čo je však pri týchto reklamách dôležité a čomu sa budeme venovať viac, je ich správna optimalizácia a nastavenie, ktoré inzerentovi prinesie želané výsledky. Na čo by sme pri vytváraní reklám vo vyhľadávaní nemali zabúdať a ako sa im neskôr venovať a vyťažiť z nich maximum si zhrnieme v 12 dôležitých bodoch.