Mýty o PPC reklamě

 

 

O PPC koluje po internetu a mezi lidmi spousty mylných informací. Často za to mohou nedostatečné znalosti, neomylné zdroje typu “můj známý povídal” či nepochopení systému ze zmatečných návodů na internetu, které vedou jen do finanční ztráty. Podívejme se tedy na několik mýtů, se kterými se setkáváme. 

 

 

PPC NEROZUMÍM, TAK DO TOHO NEBUDU SYPAT PENÍZE.

Nepřemýšlejte nad tím, jak PPC reklamy fungují. Přemýšlejte nad tím, co vám mohou přinést. Boty si také sami šít nebudete. Ale díky nim můžete chodit do práce, do lesa a vlastně vůbec vyjít ze dveří. Spousty z nás ani nerozumí tomu, jakými procesy boty při výrobě procházejí. A přesto se těšíme z výsledku.

 

Spolupráce s opravdovými specialisty, kteří správně porozumí vizi značky a uchopí správu PPC za správný konec, je alfa omega toho, co naše značka potřebuje. Jsme velice rádi, že se nám to podařilo právě s agenturou Dantoa, která dobře rozumí naším cílům a pracuje efektivně. 

- Team Galsari

PPC SI BUDU DĚLAT SÁM. PLATIT AGENTUŘE JSOU VYHOZENÉ PENÍZE.

PPC reklamy nejsou jen Google. PPC reklamy máme i na Facebooku, Instagramu, Seznamu, Bingu, Yahoo, zbožových srovnávačích. Nastavit sami si to samozřejmě můžete. Materiálů a knowhow je na internetu mnoho. Budete mít však čas na to se vše naučit a sledovat novinky? 

PPC reklamy jsou dynamickým segmentem online marketingu a zahrnují v sobě mnoho systémů a neustále se vyvíjejících postupů a funkcí. I my v DANTOA máme různé odborníky na odlišné systémy. 

S agenturou DANTOA spolupracujeme více jak 6 let a jsme velmi spokojeni. Na začátku jsme si nemysleli, že je v některých kanálech takový potenciál a byli jsme mile překvapeni. DANTOA není typickou naleštěnou agenturou, ale tým opravdových odborníků, kde je hluboké know-how na prvním místě.

- Martin Mates, Econea

PPC JSEM ZKUSIL A NIC MI TO NEVYDĚLALO A JEN JSEM NA TOM PRODĚLAL

Na trhu dnes najdete spousty PPC agentur i PPC specialistů. Problém je, že všichni říkají totéž a prezentují se velice podobně. Vám už ale nefungovaly kampaně od 3 agentur a jste zcela v koncích, jak (a jestli vůbec) vybrat někoho na 4. pokus.

V DANTOA s tímto máme bohaté zkušenosti a řadu věcí děláme na první pohled odlišně - například máme zcela unikátní strategii na Performance Max kampaně, které našim klientům mohou dělat až 60 % celkových tržeb jejich eshopů.

Vyzkoušeli jsme několik velkých i malých agentur pro správu PPC, ale až s DANTOA marketing s.r.o jsme si jistí, že naše marketingové kampaně jsou ve správných rukou.

- Ing. Ondřej Hoňka, prumex.cz

 

 

 

 

PPC JSOU PRO NÁS MOC DRAHÉ.

PPC reklamy se mohou jevit jako drahá investice, u které navíc nemáte 100% zaručený výsledek. Pokud však chcete růst a zvyšovat povědomí o vašem eshopu, je nutné se do PPC reklam pustit. 

Utratit 5-10 000 Kč měsíčně za správu kampaní se může zdát mnoho. Zejména u menších eshopů a služeb. Nemluvě o dalších 20 000 Kč, které vás bude stát reklamní kredit. Co kdyby vám ale každá investovaná 1 koruna přinesla 6 Kč v objednávkách?

S firmou Dantoa spolupracujeme necelý rok, za tu dobu jsme zvýšili obrat o desítky procent při stejných nákladech. Vyzdvihnul bych hlavně perfektní komunikaci a spoustu nových nápadů. Společně jsme úspěšně expandovali na Slovensko i do Maďarska a už se připravujeme na další evropské země.

- Jan Plaček, majitel tvrzenaskla.eu

 

VELCÍ HRÁČI NEBOLI ESHOPOVÍ GIGANTI MĚ ROZVÁLCUJÍ NA POLI PPC, PROTOŽE MAJÍ VELKÝ TÝM A VELKÝ ROZPOČET.

Algoritmy, které rozhodují o zobrazování vašich reklam, ví o uživatelích na internetu nejspíše i více, než je zdrávo. Nicméně to pro nás znamená, že je schopné zacílit reklamu na toho správného člověka. Umí totiž pracovat s preferencemi zákazníků. Ví, kdo je připraven nakoupit. Kdo se teprve rozhoduje. Kdo tráví na eshopech spoustu času, ale reálně nakupuje pomálu. 

Velcí hráči na trhu sice nemají problém s rozpočty, avšak mít velký či neomezený rozpočet není hlavní výhodou PPC reklam. Naopak. Vstoupit na tuto platformu můžete i s 50 000 Kč měsíci a mít velmi úspěšné kampaně. A s tím, jak rostete můžete, postupně navyšovat své rozpočty. 

PPC ŘEŠÍME INTERNĚ A NECHCEME/NEVYPLATÍ SE NÁM PROPOUŠTĚT.

V PPC reklamě se skrývá spoustu potenciálu pro růst vaší firmy. PPC reklama je v současné době známá automatickými nabídkami, které je potřeba sledovat, dodávat kvalitní podklady a samozřejmě upravovat dle nejnovějších trendů.

Mít markeťáka ve firmě vám dodává možnost volnosti, rychlého nasazení nových produktů i face to face komunikaci. Neberte však najmutí agentury jako kudlu do zad vašemu markeťákovi. Online marketing je komplexní a širokou disciplínou. 

 

  1. PPC agentura je zaměřená na PPC reklamu a má velmi hlubokou znalost systémů.
  2. PPC agentura může ruku v ruce spolupracovat s markeťáky ve firmě, kteří tak mají čas na tvorbu jiné propagace - sociální sítě, email marketing, spolupráci s influencery, content marketing apod.
  3. PPC agentura má širokou podpůrnou základnu pro řešení problémů s účty i kolikrát přístup k beta verzím nových možností nastavování kampaní a rozšíření.
  4. PPC agentura nepracuje na kampaních full-time. Pro úspěšné spravování kampaní jí stačí 20-40h za měsíc (pro menší účty postačí i 10h)

 

 

Napište nám o bezplatný audit vašeho účtu a zjistěte, kde je prostor pro zvýšení vašich tržeb: