Víte, které typy PPC reklam jsou nejúčinnější a ve kterých fázích nabídky a prodeje?
Aby se uskutečnil prodej, je nutné rozdělit vnímání a chování zákazníka do několika cílů či záměrů. Ty potom tvoří samotný marketingový přístup.
Zkušený podnikatel ví, že i když se musí zaměřit na zákazníky, kteří jsou rozhodnuti nakupovat, musí také povzbudit ty ostatní, aby se připojili k cílové skupině, které generuje zisk.
Základem úspěšných kampaní je správná optimalizace. Kampaně nejprve vytvoříme a následně je spravujeme tak, aby jejich výsledky byly měsíc co měsíc lepší.
Projdeme všechny vaše běžící kampaně, označíme jejich chyby a navrhneme možná řešení. Upozorníme také na možnosti PPC systémů, které nevyužíváte a přícházíte proto o tržby.
Využijte dobré pověsti českých výrobců, podniků a obchodů v sousedních státech a expandujte s námi!
![]() |
Sandra Arbesová +420 722 682 255
|