Audit PPC kampaní

Došla vám trpělivost s výkonem PPC kampaní? Využijte bezplatný audit zaměřený na kritické chyby a nevyužité možnosti!

Bezplatný PPC audit od Dantoa

V našem auditu zdarma doručeném do 48h po nasdílení systémů získáte:

ZAŠLETE NÁM E-MAIL A MY VÁS IHNED BUDEME KONTAKTOVAT

Jak začít?

  • Pošlete nám email, obratem se vám ozveme. Budeme potřebovat přístup do vašich systémů, návod k nasdílení je zde
  • Pokud vyžadujete NDA, stáhněte zde a pošlete nám ji podepsanou z vaší strany.

5 nejčastějších důvodů, proč si klienti PPC audit objednávají

  • Delší dobu jste prostě nespokojení a pohár trpělivosti právě přetekl
  • Reklama je ztrátová
  • Současný správce bere hodně peněz, ale výsledky/komunikace/odvedená práce tomu neodpovídá
  • Kampaně se dlouho nikam neposouvají, nedaří se např. ziskově zvyšovat obraty
  • Nevidíte svou reklamu na místech, kde byste ji vidět chtěli

Struktura auditu PPC kampaní

  • Kontrola měřících kódů - aby se vám náhodou “tržby” nenavyšovaly o DPH a poštovné
  • Jednotlivé systémy se screenshoty z vašich účtů a popisy největších chyb
  • Nevyužité možnosti - nejčastěji CSS partneři v Google Nákupech
  • Cenová nabídka

 


 

ČASTÉ CHYBY Z PRAXE​

cps_roas
1. Měření tržeb s DPH a poštovným - Ani jedno nejsou vaše peníze, zahrnutí těchto metrik do tržeb tedy uměle navyšuje výkon kampaní.
rem_dsa
2. Irelevantní umístění reklamy - Jeden příklad za všechny - mobilní aplikace v Ads. Skutečně chcete promovat např. nábytek ve hře Candy Crush?
rem_dsa
3. Vyhodnocení reklamy - Nedílnou součástí správy PPC je interpretace výsledků. Mluvil s vámi někdo o konverzních trasách, atribučních modelech nebo výpočtu hrubého zisku? 

 

 

NEMÁTE PPC? ZAJÍMAJÍ VÁS MOŽNOSTI ZVÝŠENÍ ZISKU NEBO ZÍSKÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ?

Kontaktní osoba


Sandra Arbesová
Head of marketing

 +420 722 682 255
 arbesova@dantoa.cz