FAQ

První kampaň

PPC se mi nevyplatilo, proč to mám zkoušet znovu?

Ročně spravujeme kampaně agregovaně za 35 milionů Kč ve 4 zemích, průměrné PNO je 10-20 %. Naše kampaně jsou ziskové a klienti nám proto rádi své peníze svěřují. Můžete si domluvit i testovací kampaň.

PPC mi spravují přímo v Googlu/Seznamu, v čem jste lepší?

Zaměstnanci PPC systémů své práci samozřejmě rozumí, jsou ovšem přetížení – na jednoho připadají i desítky klientů. Navíc jejich primárním cílem je vaše útrata, nikoli tržby a zisky.

V oboru PPC reklamy je veřejným tajemstvím, že PPC kampaně takto „od zdroje“ zdaleka nedosahují plného potenciálu.

Nastavte mi kampaň a já si je budu spravovat sám.

Líbí se vám prvotřídní výsledky kampaní, které vidíte u nás na webu? Tak těch dosahujeme výhradně díky dlouhodobé správě.

PPC je profesionální povolání stejně jako automechanik – necháte si vysvětlit opravu motoru a uděláte si to pak svépomocí?

Platím náklady na reklamu i správu?

Přesně tak. Hradíte kredit do reklamy a naši správu. Cílem kampaní samozřejmě je, aby se náklady na kredit i správu dostaly pod úroveň marže a vy jste byli v zisku.

Budu vlastníkem nově vytvořených účtů a budu do nich mít přístup?

Ano. V případě ukončení naší spolupráce tak všechny účty a vytvořené kampaně zůstávají ve vašem vlastnictví.

Jdeme na to! Zkusím to na týden

Minimální vhodná doba běhu PPC je 3-6 měsíců – nasbírá se statisticky významný počet dat, podle něhož jde kampaně vyhodnotit. Jakékoli kratší období je v podstatě hra na náhodu.

Obecné

Proč je dobré inzerovat i na fb?

Kombinuje detailní informace o uživatelích, sílu doporučení mezi přáteli a nenásilně ukazuje vaše komerční sdělení v prostředí, které si většina lidí spojuje s příjemným trávením volného času.

Děláte Audit na běžících kampaní zdarma?

Ano, základní audit děláme zdarma a obvykle do 48 hodin. Klient dostane základní souhrn chyb a jejich návrhy k řešení společně s cenovou nabídkou.

CHCI AUDIT ZDARMA

Jak poznám, že PPC funguje?

Google Ads, Sklik, zbožáky i další systémy včetně Google Analytics měří tzv. „konverze” – cílové úkony, ke kterým chcete zákazníky dovést (objednání zboží, vyplnění kontaktního formuláře aj.).

Každý měsíc obdržíte přehledný report a poznáte, jaký sortiment má smysl inzerovat.

Uvidíte i takové detaily jako průměrné náklady na jeden prodej, které si pak jednoduše porovnáte s marží a zjistíte tak efektivitu PPC kampaní.

Jak přiřadím objednávky PPC reklamě?

Google Ads, Sklik, Facebook, zbožáky i Google Analytics umí dohledat nákup z PPC reklamy díky souborům cookies.

Kolik stojí PPC?

Začít se dá už od pár tisíc, ale námi navrhovaný reklamní kredit začíná na 25 000 Kč / měsíc, tvorba a správa kampaní začíná na 5 000 Kč / měsíc. Čím více investujete, tím rychleji se kampaně rozvíjejí a vy se rychleji dostanete do plusu.

Kde všude se PPC ukazuje?
  • Vyhledávání Google a Seznam
  • Obsahová síť (včetně remarketingu) – weby jako seznam.cz, novinky.cz či idnes.cz
  • v Nákupech Google či ve srovnávačích Heureka a Zboží
  • Gmail