Začínáte nebo se bojíte dát do performance max veškerou důvěru? Omezte performance max pouze na feedové reklamy. Aneb docilte co největší podobnosti s chytrými nákupy a přitom používejte nové kampaně, které sám systém preferuje a chce, abyste používali.
V naší case study jsme si ukazovali výsledky této kampaně, která bude mít sice možná jen 10% podíl na vašich tržbách. Nicméně se jedná o relativně bezúdržbovou kampaň, která vám zabere nastavit pouze pár minut. Jak tedy na to?
V minulé epizodě jsme se bavili o tom, jak rozdělovat performance max kampaně. Nyní si řekneme o jednom specifickém nastavení kampaní.
Používáte v Google Ads účtu Performance MAX kampaně? Také vás frustruje, že nemáte žádnou kontrolu nad klíčovými slovy, na které se vaše kampaně zobrazují a musíte plně důvěřovat algoritmům kampaně?
Performance max mohou být zlatým dolem a nebo také největší noční můrou v Google Ads. Pro mě je to to nejlepší, s čím Google v posledních letech přišel. V dnešní epizodě ze seriálu “Performance max a co s nima” se podíváme na to, jak je v účtu rozdělovat.
Když nový uživatel přijde poprvé na vaši stránku je velmi nepravděpodobné, že rovnou nakoupí. Možná ještě není tak daleko v nákupním procesu, možná si jen dělá průzkum trhu a možná jste jej jen dostatečně nepřesvědčili, aby nakoupil. S každým novým zákazníkem si důvěru musíte budovat postupně, po krocích. Seznámit jej se svou značkou a ukázat mu, jak právě váš produkt či služba naplní jeho potřeby a touhy. Nejlepším postupem jak si tuto důvěru vybudovat, je provést zákazníka jednotlivými kroky nákupního procesu a důsledně sledovat plnění těchto kroků pomocí mikro-konverzí.
O tom, jak propojit Zboží a Sklik, jsme psali již dříve. Jak ale nové kampaně nastavit, “naboostovat”, vyhodnotit? Pokud jsou Zboží a Sklik propojené, kampaň se v účtu zobrazí automaticky. Možnosti nastavení této kampaně jsou o trochu jiné, než u klasických kampaní, případně u starých PLA. Je zde možné, kromě klasického cílení na zařízení, také upravit nabídky podle webu.
S novým rokem přicházejí také nová pravidla. Přečtěte si hlavní body, kterých se týká nová novela zákona o ochraně spotřebitele a novela občanského zákoníku. Změna se týká zobrazování slev, hodnocení produktů, řazení nabídek, košíkových pravidel či nové povinné informace v obchodních podmínkách. Pojďme se na to podívat podrobně.
Povinná cookies lišta nám trochu zavařila. A to především ve vyhodnocování úspěšnosti reklam. Jedna z hlavních výhod online reklamy ve formě výtečné doměřitelnosti se nám rozpouští pod rukama. Nezbývá nic jiného než si vytvářet vlastní atribuční modely, sledovat vývoj tržeb přímo v rozhraní vašeho eshopu a hlavně přijmout fakt, že vyhodnocování reklam není černobílé.
Znáte vyhledávání Bing? V zahraničí podstatní část zdroje organické návštěvnosti v našich končinách spíše nenápadný zdroj návštěvnosti někde na konci tabulky v Google Analytics. Svůj nízký objem návštěvnosti však v mnoha případech vynahrazuje vyšším konverzním poměrem a z hlediska tržeb tak zanedbatelný není. Přemýšleli jste už jak z tohoto zdroje vytěžit co nejvíc?