Systémy a formáty reklam

Google Ads

BonusPro každého nového klienta dáváme bonus 1 000 Kč pro první kampaň pro Google Ads

textová reklama ve vyhledávání

Textová reklama na Google zajistí, že se odkaz na váš e-shop zobrazí nad organickými výsledky hledání. Tato reklama tvoří základní kámen PPC reklamy a přináší kvalitní uživatele, kteří už hledají produkty spojené s vaším webem a šance na konverzi je tak velmi vysoká.

kampaň v obsahové síti

Pokud chcete být na internetu vidět nebo oslovit širší základnu uživatelů, sáhněte po obsahové reklamě. Ať už cílíte na specifickou věkovou skupinu, na konkrétní weby nebo na lidé s určitými zájmy, díky obsahové reklamě získáte nové konverze a zákazníky.

remarketingová kampaň

Ideální kampaň v případě, pokud uživatel navštívil váš e-shop, ale nenakoupil. Díky remarketingu se můžete takovým uživatelům znovu připomenout a šanci na konverzi tak rapidně navýšit. Čím dříve po odchodu z vašeho webu začnete na uživatele znovu cílit, tím lépe.

Facebook

Stories ads

Jeden z nejnovějších formátů, ale o to populárnější. Už se nejedná jen o instagram stories, ale i Facebook či Messenger stories. Formát má podlouhlý tvar a je možné v něm využit kromě fotky i video či interaktívní prvky a Call to action tlačítko.

Lead ads

Může být použitá na různé potřeby získávaní zákazníků - od zachytávání emailových adres až po event registrace a mnoho jiných. Stejně tak je možné získavat množství informácí pomocí rozšířených dotazníků. Facebook tým nahradil další weby s touto funkcionalitou a není potřebné, aby směřovala reklama mimo Facebook.

Messenger ads

Formát je zajímavý tím, že se chová jako zpráva od uživatele. A zobrazuje se přímo ve vašem messengeru. Je možné dokonce reagovat na reklamu a pokračovat v komunikaci už se samotným inzerentem nebo jeho chat botem.

Photo ads

Je to najzákladnejší druh Facebook reklamy. Skladá se z jedné fotky, popisu,nadpisu, popisu pod obrázkem a tzv. Call to action tlačítka.

Collection ads

Formát zatím dostupný jen na mobilech, umožňuje podobne jako carousel zobrazovať více fotek najednou a je takovou “galeriii”. K tomu je možné zobrazit úvodní fotku nebo video

Video ads

Aktuálně velmi populární formát, který je podobně jako photo ads reklama v jedném videu, který doplňuje doprovodný text, nadpis, popis pod videem a tlačítko Call to action.

Slideshow ads

Jsou v podstatě rozpohybované obrázky. Facebook nabízí různé předpřipravené šablony, kde je potřebné vyplnit vhodné obrázky a text, aby to dohromady bylo vizuálně atrkativní a konečném důsledku to působilo jako video.

Carousel ads

Formát umožňující zobrazovat více fotek vedle sebe. Je možné použít i videa nebo kombinaci fotek a videí vedle sebe. Každý z nich může obsahovat unikátní nadpisy a popisky pod formáty.

Dynamic ads

Vizuálně připomíná Carousel ads, ale rozdíl je v tom, že sa načítá z feedu napojeného na eshopu a tím pádem můžeme listovat do tedy kolik položek se ve vybraném feede nachází. Výhodou je taky možnost použit dynamických prvků v samotném textu.

Instant experiences

Tento formát je určený na upoutání pozornosti. Je možné si ho navrhnout podle svých představ, aby působil co nejinteraktivněji. Dokáže nahradit landing pages

Sklik

Product listing ads

V blízkosti TOP pozic na pravé straně nebo níže máme také reklamy s produktovými informacemi. To znamená nabídky s obrázky a cenami. Na stránce můžete vidět dvě, tři, čtyři nebo šest nabídek

Grafická reklama

V Obsahové síti lze inzerovat  také prostřednictvím grafické reklamy, která rovněž umožňuje cílit na uživatele nebo stránku. Jedná se tedy o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

textová reklama ve vyhledávání

Když je uživatel připravený nakoupit a uvidí vaši reklamu, zbývá ho jen přesvědčit, že právě nákup u vás je tou pravou volbou. A přesně to udělá textová reklama, která se skládá z titulku, dvou popisků a viditelné URL adresy.