Zbožové srovnávače

Heureka + Zboží

  • Kampaně na srovnávačích mají obecně velmi nízké PNO, ale také nízký strop tržeb, kterých lze dosáhnout (určený objemem tržní poptávky)
  • Dají se využít pouze k prodeji stejného zboží jako jiné eshopy (řádově alespoň 2-3 konkurenti) - pro výhradní distributory nebo vlastní výrobu jsou tyto zbožáky zanedbatelné
  • Používáme nástroj Mergado - umíme mj. editovat XML feedy bez programátorského zásahu
  • Zvýšíme spárovanost produktů (čím více spárovaných produktů, tím lepší výsledky inzerce)

 

 


 

Chytrý bidding

Heureka i Zboží fungují na aukčním režimu - každý konkrétní produkt vstupuje do aukce a tam se rozhoduje, na jaké pozici se vaše nabídka ukáže.
Není v lidských silách vyhodnocovat aukce pro každý individuální produkt (samozřejmě pokud jich nemáte 10).
Ke slovu přichází bidovací aplikace - Bidding Fox.

Jak to funguje?

  • Vydefinujeme skupinu produktů (např. podle marží)
  • Určíme cílovou pozici
  • Stanovíme strop pro PNO

Automat pak vyhodnotí každou aukci a upravuje maximální CPC na úrovni produktu tak, aby dosáhl nastaveného cíle

Na zbožáky chodí lidé rozhodnutí k nákupu. Zajistěte, že uvidí Vaši nabídku a nakoupí u Vás!


 

Favi, Biano, Glami

Pozor, tyto weby nepatří do stejné kategorie srovnávačů jako Heureka a Zboží!

Je potřeba je brát spíše jako o něco lépe cílenou inzerci v obsahové síti, podle toho nastavit strategii inzerce a hlavně očekávané výsledky.

 


 

Jak řídíme tyto systémy?

  • implementací všech možností - různé pixely, měřící kódy, buttony
  • včasným vypínáním ztrátových produktů (často má produkt dobré CTR, ale velmi špatné tržby - systémy ho nicméně díky tomu CTR tlačí)
  • precizním vyhodnocením - detailně sledujeme spolupráci s ostatními systémy, nejčastěji s retargetingy a Google Nákupy

 

CHCETE TAKÉ VYUŽÍT MOŽNOSTI ZBOŽOVÝCH SROVNÁVAČŮ? OZVĚTE SE NÁM.

Kontaktní osoba


Ondřej Dyrka
CO-Founder & Partner

 +420 732 575 410
 dyrka@dantoa.cz