PPC AUDIT KAMPANÍ

Myslíte si, že máte PPC kampaně nejlepší a plně výkonné? Nechte si udělat PPC audit zdarma a přesvědčíme vás o opaku.

Proč si nechat udělat PPC audit

NEVYHAZUJTE PENÍZE Z OKNA! PREVENCE CHYB JE DŮLEŽITÁ. UMÍME JE VČAS NAJÍT A VAŠE PPC REKLAMY SE KONEČNĚ ROZJEDOU.

 

Nejčastější důvody auditu

  • PPC negenerují dostatečné zisky, nebo neplní stanovené PNO.
  • Nedostatečná PPC správa - současnému správci se platí hodně peněz, ale výsledky ani činnosti tomu neodpovídají.
  • Reklamní kredit je utrácen za nerelevantní prokliky.
  • Nevidíte vlastní PPC reklamy na místech, kde byste chtěli.

Co vše v auditu ověříme

  • Nastavení všech měření.
  • Ziskovost a hlavně výkon a zisk eshopu/služby.
  • Strukturu kampaní a relevance cílení.
  • Chybějící reklamní nástroje.
  • Reklamní texty a pokrytí klíčových slov.

Jaký je postup a co je audit

  • Nasdílení přístupů.
  • Vypracování a zaslání auditu, ve kterém prezentujeme chyby a jejich řešení, dále nevyužité možnosti, které PPC systémy nabízí.
  • Vypracování konkrétní nabídky na míru s přihlédnutím ke stanoveným cílům a již vynaloženým nákladům.

ZAŠLETE NÁM E-MAIL A MY VÁS IHNED BUDEME KONTAKTOVAT

ČASTÉ CHYBY PŘÍMO Z PRAXE​

cps_roas
1. Google Nákupy - Kampaň je nastavená pouze na základní nastavení biddingu CPC či rozšířené CPC, chybí automatické strategie nabídek (ROAS, CPA, SMART)
rem_dsa
2. Chybí kampaň na dynamické vyhledávání (DSA) či remarketing (REM) na opuštěný košík
chyby_v_mericich_kodech
3. Chyby v kódech - Konverze se neměří nebo se měří špatně (např. s DPH), remarketing nepáruje ID na webu s ID ve feedu (Ads, FB)

 


 

 

NEMÁTE PPC? ZAJÍMAJÍ VÁS MOŽNOSTI ZVÝŠENÍ ZISKU NEBO ZÍSKÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ?

Kontaktní osoba


Martin Tuma
CEO & Akvizice klientů

 +420 732 287 663
 tuma@dantoa.cz