Google Nákupy
Zvyšte tržby až o 30 %
Levnější prokliky a vyšší tržby? Vítejte ve světě CSS rozšíření pro Google Nákupy, díky kterým získáte více reklamních pozic a oslovíte tak více zákazníků.
Co to je?
- Normálně do reklamní aukce v Google Nákupech vstupujete pouze přes srovnávač od Googlu
- Na základě rozhodnutí EU ale musí Google pouštět do reklamního prostoru Google Nákupů i další srovnávače
- Pro vás to znamená, že vaše produkty mohou vstupovat do více aukcí nebo že se podaří "rozhýbat" sortiment, který ve standardní nákupní / performance max kampani leží ladem
![](/nwm-upload/2022/07/1.png?size=post)
Zvýšení tržeb až o 30 % během dvou měsíců (testováno na mnoha oborech)
![](/nwm-upload/2022/07/2.png?size=post)
Umožňuje efektivně souběžně používat Performance Max i klasické nákupní kampaně
![](/nwm-upload/2022/07/3.png?size=post)
Do reklamy efektivně vstupuje větší procento produktů, než když si Google splní ROAS cíle top 20 produkty z portfoila
![](/nwm-upload/2022/07/4.png?size=post)
Vás stávající Merchants účet zůstane beze změny, založíme nové běžící souběžně
Jak to vypadá?
![CSS](/nwm-upload/2022/07/css.png?size=post)
Kolik to stojí?
- 2 500 Kč + DPH měsíčně
- Je možné provozovat více zároveň (efektivní pro větší eshopy)
- Tento poplatek je třeba vnímat jako dodatečný kreditový náklad a nikoli jako poplatek za práci na kampaních