![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_10_40_32.jpg?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_10_40_42.jpg?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_10_40_50.jpg?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_10_41_03.jpg?size=post)
Abychom mohli provádět administraci kampaní přímo z rozhraní Skliku, musíme ještě propojit statistiky zvolené provozovny se Zboží.cz. Postup je následovný:
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_10_53_11.png?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_11_01_08.png?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_11_01_42.jpg?size=post)
Kampaň se zobrazí přímo v rozhraní Skliku a můžete si ji nastavit dle vašich obvyklých zvyklostí. V nastavení kampaně je například možné změnit nabídky zvlášť pro Seznam.cz a zvlášť pro Zboží.cz
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_11_17_44.jpg?size=post)
Podobně jako v produktových kampaních, i zde je možné vytvořit v kampani několik sestav a v nich vytvořit produktovou skupinu. Pro každou sestavu zvlášť je samozřejmě možné nastavit vlastní CPC tak, jak jste zvyklí.
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_11_18_12.png?size=post)
![](/nwm-upload/2022/09/sni_mek_obrazovky_2022-09-12_v_11_18_25.png?size=post)