Jak propojit Sklik a Zboží, aby bylo možné využívat nové zboží inzeráty?

Zpět na přehled článků
Jakub Vonšák
13.09.2022

Jistě jste všimli, že Sklik ukončil vydávání Produktových inzerátů. Přinášíme vám jednoduchý návod, jak se s touto situací vypořádat a jak kampaně nastavit, abyste je mohli řídit obvyklým způsobem.

Přihlaste se do účtu na webu sklik.cz pod svými přihlašovacími údaji. Je nutné se přihlásit přes mail, který byl použit při zakládání účtu/je admin. ("obyčejný" Správce kampaní tuto změnu neprovede) a dále postupujte podle přiloženého návodu.

Abychom mohli provádět administraci kampaní přímo z rozhraní Skliku, musíme ještě propojit statistiky zvolené provozovny se Zboží.cz. Postup je následovný:

Kampaň se zobrazí přímo v rozhraní Skliku a můžete si ji nastavit dle vašich obvyklých zvyklostí. V nastavení kampaně je například možné změnit nabídky zvlášť pro Seznam.cz a zvlášť pro Zboží.cz

Podobně jako v produktových kampaních, i zde je možné vytvořit v kampani několik sestav a v nich vytvořit produktovou skupinu. Pro každou sestavu zvlášť je samozřejmě možné nastavit vlastní CPC tak, jak jste zvyklí.