Reklama pro nové eshopy

Potřebujete zákazníky váš nový eshop? Víme jak prodávat už od začátku. Rozjedeme Váš online byznys nejen na českém trhu.

Chcete být první v Google i na Seznamu?

Abyste získali rychle své první zákazníky, je nejlepší zvolit variantu reklamu na Google a Seznamu. Jak je uvedeno na obrázku vlevo, po vyhledání konkrétního dotazu se zobrazí potenciálnímu zákazníkovi jak textová reklama, tak i ta grafická, která jeho pozornost hned upoutá.

Tento typ reklamy je do začátku nejrychlejší a nejpřesnější jak zacílit zákazníka a přesně vědět náklady a tržbu.

 

 

 PPC Vás vystřelí nahoru
v Googlu i Seznamu

Reklamu nastavíme a spustíme
Okamžitě začnou přicházet první zákazníci a vy vidíte první prodeje.

Zamávejte konkurenci jednou pro vždy

Konkurenci necháte za sebou, protože vaše reklama bude na předních pozicích a budete vidět.

PPC skvěle změříte a vyhodnotíte ziskovost

U PPC reklamy přesně uvidíte, kolik peněz jste utratili a kolik bylo z těchto proklikaných peněz objednávek.

....

Konkrétní příklad našeho klienta z praxe

Pojďme si na obrázku níže rozepsat, jak funguje samotné vyhodnocení kampaní v PPC systémech:

PPC kampaně fungují tak, že přesně vidíte jaké jsou vaše investice do reklamy, jaké jsou tržby z těchto kampaní a podle toho se vše optimalizuje.

Na příkladu níže je vidět, že do první kampaně se investovalo 14 465 Kč a z tohoto bylo 87 konverzí, které vygenerovaly příjem 252 872 Kč (samozřejmě bez DPH a poštovného).

PNO (poměr nákladů k obratu) byl v tomto případě 5,74 % a jelikož je klientova marže kolem 20 %, tak byl celý tento rozdíl v zisku. 

Útrata: 14 465 Kč
Tržby: 251 872 Kč
Marže při 20 % 50 374 Kč
Zisk po odečtení nákladů na kampaň 35 909 Kč

 

 

Konkrétní úkázky reklam z praxe

Vždy našim klientům doporučujeme pro začátek postupně zvolit tyto systémy.

GOOGLE

SEZNAM

FACEBOOK

...

Chcete znát konkrétní možnosti pro váš eshop?

Kontaktní osoba


Martin Tuma
CEO & Akvizice klientů

 +420 732 287 663
 tuma@dantoa.cz

Napište nebo zavolejte mi a rád se s vámi pobavím o možnostech PPC reklamy a dalšího marketingu.