Jak vyloučit klíčová slova v Performance Max?

Zpět na přehled článků
Katarína Kochláňová
28.02.2023

Používáte v Google Ads účtu Performance MAX kampaně? Také vás frustruje, že nemáte žádnou kontrolu nad klíčovými slovy, na které se vaše kampaně zobrazují a musíte plně důvěřovat algoritmům kampaně?

Dejte chladit šampaňské a připravte si skleničky, protože po více než roce od představení Performance MAX kampaní, Google konečně umožnil inzerentům alespoň částečnou kontrolu nad vyhledáváním a zavedl možnost vyloučení klíčových slov na úrovni celého účtu.

Ve zkratce to znamená, že sice nemůžete vyloučit klíčová slova z konkrétní kampaně nebo skupiny reklamních podkladů. Ale minimálně umíte zajistit, že se vaše kolekce luxusního zboží nebude zobrazovat pro vyhledávání typu „levné“ či „bazar“.

Jak je tedy vyloučit? 

  1. Přejděte na přehled všech kampaní
  2. Klikněte na “Nastavení” a “Nastavení účtu”
  3. V dolní polovině se vám ukáží “Vylučující slova”. Na ně klikněte.

  1. Po rozbalení se vám ukáže na modré plusko. Klikněte a zadejte pod sebe slova a uložte.