Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.
Vyhodnocování kampaní patří ke klíčovým úkolům každého PPC specialisty či majitele e-shopu. Jedná se o natolik komplexní činnost, že nelze napsat návod na to, jak nejlépe vyhodnocovat vaše konkrétní kampaně. Přinášíme vám však 3 tipy, které by vám vyhodnocování usnadní. Srovnejte si různá časová období, avšak porovnávejte hrušky s hruškami, porovnávejte své kampaně v kontextu a nespoléhejte se jen na 1 typ dat.
Výběrem agentury proces nekončí. Nyní je potřeba umožnit agentuře přístup do vašeho účtu a nastavit remarketingové a konverzní kódy. V tomto článku naleznete podrobný návod k tomu, jak přidat přístup agentuře v reklamním systému Google Ads, Sklik i Facebook Business Manageru.
4 základní kroky pro nastavení inzerce na Heurece a Zboží.cz Zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí českého online marketingového mixu. Již dávno neplatí, že tam prorazíte jen nejnižší cenou – i zde jde nabízet cenu za proklik a tím zvýraznit svou nabídku. Od zbožových srovnávačů můžete očekávat nejlepší PNO ze všech svých kanálů, na druhou stranu…