10 tipov ako optimalizovať Google search kampane

Katarína Kochláňová
14.07.2020

Základné funkcionality, výhody a štruktúru reklám vo vyhľadávaní v systéme Google Ads pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s pojmom PPC. Tieto reklamy nie sú na trhu žiadnou novinkou (Google túto formu reklamy prvýkrát predstavil takmer 20 rokov dozadu) a tak nie je nutné ich nijak zvlášť predstavovať. Čo je však pri týchto reklamách dôležité a čomu sa budeme venovať viac, je ich správna optimalizácia a nastavenie, ktoré inzerentovi prinesie želané výsledky. Na čo by sme pri vytváraní reklám vo vyhľadávaní nemali zabúdať a ako sa im neskôr venovať a vyťažiť z nich maximum si zhrnieme v 12 dôležitých bodoch.

7 mýtů o PPC aneb proč se vyplatí do nich investovat

Veronika Schleiderová
16.06.2020

O PPC koluje po internetu a mezi lidmi spousty mylných informací. Často za to mohou nedostatečné znalosti, neomylné zdroje typu “můj známý povídal” či nepochopení systému ze zmatečných návodů na internetu, které vedou jen do finanční ztráty. Podívejme se tedy na několik mýtů, se kterými se setkáváme.

Neplýtváte rozpočtem na příliš obecná klíčová slova? To vám prozradí vaše konkurence.

Martina Štykarová
12.05.2020

Jak si vedete v PPC kampaních ve srovnání s konkurencí? Kde víc přitlačit s nabídkou nebo rozpočtem a jak si poradit s vyladěním klíčových slov? Na to se podíváme v Google Ads v sekci Statistiky aukcí. Na začátek je potřeba upozornit, že data s ohledem na konkurenci lze sledovat pouze ve vyhledávací síti a v Nákupech a nevypovídají nic o nastavení kampaní a reklam ostatních inzerentů. Údaje pouze poskytují informace z aukcí, kterých se vaše reklamy zúčastnily spolu s uvedenou konkurencí, přičemž nastavení kampaní mohou být odlišná.

Google automaticky rozšiřuje cílení vašich reklam o podobná publika. Jak mu to zakázat?

Martina Štykarová
31.01.2020

Pokud jste již někdy vyzkoušeli kampaň v obsahové síti Google Ads, pak jistě víte, že v ní snadno můžete zasáhnout velký počet uživatelů, avšak často vám tato kampaň přinese jen velmi málo konverzí a výsledky se výrazně liší od vašeho očekávání i přesto, že jste zvolili užší cílení podle záměru kampaně. 

3 TIPY PRO LEPŠÍ VYHODNOCOVÁNÍ PPC KAMPANÍ

Veronika Schleiderová, Michal Klajban
24.10.2019

Vyhodnocování kampaní patří ke klíčovým úkolům každého PPC specialisty či majitele e-shopu. Jedná se o natolik komplexní činnost, že nelze napsat návod na to, jak nejlépe vyhodnocovat vaše konkrétní kampaně. Přinášíme vám však 3 tipy, které by vám vyhodnocování usnadní. Srovnejte si různá časová období, avšak porovnávejte hrušky s hruškami, porovnávejte své kampaně v kontextu a nespoléhejte se jen na 1 typ dat.

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají?

Veronika Schleiderova
21.01.2019

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají? PPC kampaně již dávno nejsou jen o manuálním nastavování cen za proklik. Google Ads, dříve Google Adwords, neustále přichází s novinkami a možnostmi automatizace. Jednoduše se stává stále chytřejší. Klíčovým parametrem pro určení správné strategie je cíl kampaní. Jde o to zvýšit návštěvnost webu? Jde o…

ZAČÍNÁME S GOOGLE NÁKUPY - PŘEHLED NASTAVENÍ A POŽADAVKŮ

Ondřej Dyrka
26.03.2018

Google Nákupy jsou významným inzertním kanálem pro české e-shopy. Dlouhodobě u našich klientů podávají nejlepší výkon z hlediska tržeb i dosahovaného PNO. Spuštění Google Nákupů je zdánlivě jednoduchá záležitost. V tomto článku si ale ukážeme, jak inzerci a nastavení pojmout chytřeji – a ziskověji.

PROČ POUŽÍVAT V PPC KAMPANÍCH VYLUČUJÍCÍ KLÍČOVÁ SLOVA?

Jana Zahradníčková
14.03.2018

Odpověď je jednoduchá. Většina kampaní bez nastavení vylučujících slov stojí inzerenty mnohdy až o desítky procent více, než by skutečně musela. Ale vezmeme si to hezky popořadě a nejdříve si zopakujeme, jak lze s klíčovými slovy (dále jen KW) pracovat tak, aby vám přinesly maximální počet konverzí.

FACEBOOK BUSINESS MANAGER

Jana Zahradníčková
05.06.2017

Pokud příliš neznáte reklamu na Facebooku, možná vás tento termín doposud míjel. Pro ostřílené matadory je to však naprostý základ a v tomto článku si vysvětlíme proč.

NEJLEPŠÍ STRATEGIE REMARKETINGU VE VYHLEDÁVÁNÍ

Michal Klajban
06.10.2016

Remarketingem ve vyhledávání znovu oslovíme uživatele, kteří již v minulosti navštívili náš web a znovu guglí zboží, které máme v nabídce (v Skliku je remarketing ve vyhledávání zatím nedostupný). Pomocí remarketingu ve vyhledávání typicky oslovujeme uživatele, kteří jsou již obeznámeni s naším e–shopem, nacházejí se v pokročilejší fázi nákupního procesu a je tak u nich větší pravděpodobnost konverzní akce.