Co jsou performance max kampaně a jak je používat?

Veronika Schleiderová
15.03.2022

Performance max kampaně, alias PM, jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. V podstatě kombinují téměř všechny ostatní typy reklam - vyhledávací, obsahová i nákupní. A také všechny funnely - akvizici i remarketing. Jednoduše mají mít maximální záběr pro teoreticky maximální výkon. A později v tomto roce úplně nahradí chytré kampaně v Nákupech.  

Trendy v PPC v roce 2022. Co lze očekávat?

Veronika Schleiderová
11.01.2022

Každý měsíc přichází PPC svět s novinkami. Každý měsíc je co testovat. Každý měsíc je třeba sledovat, co nám Google vzal nebo naopak s čím novým přišel. Každý měsíc se jednoduše něco mění. A my jsme u toho již od samotných počátků PPC v ČR.

Prečo je Smart nebyť Smart

Katarína Kochláňová
02.11.2021

Nie sú žiadnou novinkou, v účtoch ich objavujeme a nastavujeme už niekoľko rokov, ale ich fungovanie je stále veľkou záhadou. Google Smart kampane sú akýmsi uľahčením správy a optimalizácie kampaní pre užívateľov, ktorí Google Ads nepoznajú, ale chceli by inzerovať aj bez pomoci špecialistu. A prečo sú záhadou? V niektorých prípadoch výsledky prinášajú, v iných nie. Niekedy sa rozbehnú s útratou 2x vyššou ako si želáte, inokedy aj týždeň pátrate po príčine prečo sa kampaň nezobrazuje. Smart kampane sú ako black box – plné užitočných dát, ale Google vám do nich nedovolí nahliadnuť ani ich nijak ovplyvniť.

Prečo CSS vznikli?

Katarína Kochláňová
16.09.2021

Porovnávače tovarov sú dlhodobo veľmi populárne. Zákazníkom poskytujú možnosť nájsť si nie len svoj konkrétny produkt ale taktiež zistiť v ktorom eshope ho nájdu za najlepšiu cenu, s doplnkovým darčekom, dopravou zdarma alebo s akýmkoľvek iným parametrom aký užívateľ hľadá. Všetko prehľadne na jednom mieste. 

Google Merchants - jak se vyhnout blokaci vašeho účtu?

Ondřej Dyrka
31.08.2021

Google s plným nástupem covidu (tj. cca v dubnu 2020) začal brutálně měnit a zpřísňovat pravidla inzerce nejen pro Google Ads, ale také pro Merchants účty. Velkou část zamítání účtů provádí robot, který kontroluje několik základních bodů. Pokud je nemáte, účet vám zablokuje. Při odblokování musíte projít ruční kontrolou, která již může najít další chyby a dostáváte se do zapeklitého kolečka, zatímco se tržby propadají.

Jak se zbavit zamítnutých reklam v Google Ads?

Jakub Vonšák
28.06.2021

Každý se s tím již určitě setkal. Nastaví se kampaň, vymyslí se superúžasný text, grafik připraví krásné obrázky, kampaň se pustí a po chvíli se zjistí, že byla reklama zamítnutá. Bohužel to není nic neobvyklého. Google roboti se stále zdokonalují, pravidla se zpřísňují. Není ojedinělé, že k zamítnutí dojde až po několika dnech (či týdnech) od spuštění kampaně. Během té doby vám kampaň může bez problému běžet a generovat zisky. Bohužel to Google nezajímá. 

Jak správně nasadit měřící kódy na váš web?

Katarína Kochláňová
27.04.2021

Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.

PŘILÁKEJTE POZORNOST UŽIVATELŮ. VYLAĎTE SVÉ REKLAMY POMOCÍ DYNAMICKÝCH ZMĚN V TEXTECH INZERÁTŮ.

Martina Stloukalová
15.09.2020

Jestli jste doposud ve svých kampaních v Google Ads ve vyhledávací síti používali pouze klasické textové reklamy s pevně daným textem, máme pro vás tip, jak tyto reklamy vylepšit, upřesnit a zvýšit šanci na přivedení zákazníků na váš web a získat tak více konverzí.

8 nástrojů, které vám ulehčí nastavování a správu Vašich PPC kampaní

Michal Klajban
20.08.2020

Znáte to: stojíte před problémem, jak udělat nějakou opakující se akci ve Vašich kampaních a nevíte si rady, jak na to. Jakýkoliv problém máte, je téměř jisté, že ho měl někdo před Vámi, a je vysoce pravděpodobné, že někdo jiný na něj vyvinul spolehlivé řešení. V dnešním článku Vám přináším tipy na 8 online nástrojů, které Vám mohou zdarma usnadnit práci na Vašich kampaních. Začneme těmi zdánlivě banálními a dostaneme se až k pokročilejším specifickým nástrojům.

10 tipov ako optimalizovať Google search kampane

Katarína Kochláňová
14.07.2020

Základné funkcionality, výhody a štruktúru reklám vo vyhľadávaní v systéme Google Ads pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s pojmom PPC. Tieto reklamy nie sú na trhu žiadnou novinkou (Google túto formu reklamy prvýkrát predstavil takmer 20 rokov dozadu) a tak nie je nutné ich nijak zvlášť predstavovať. Čo je však pri týchto reklamách dôležité a čomu sa budeme venovať viac, je ich správna optimalizácia a nastavenie, ktoré inzerentovi prinesie želané výsledky. Na čo by sme pri vytváraní reklám vo vyhľadávaní nemali zabúdať a ako sa im neskôr venovať a vyťažiť z nich maximum si zhrnieme v 12 dôležitých bodoch.