Začínáte nebo se bojíte dát do performance max veškerou důvěru? Omezte performance max pouze na feedové reklamy. Aneb docilte co největší podobnosti s chytrými nákupy a přitom používejte nové kampaně, které sám systém preferuje a chce, abyste používali.
V naší case study jsme si ukazovali výsledky této kampaně, která bude mít sice možná jen 10% podíl na vašich tržbách. Nicméně se jedná o relativně bezúdržbovou kampaň, která vám zabere nastavit pouze pár minut. Jak tedy na to?
V minulé epizodě jsme se bavili o tom, jak rozdělovat performance max kampaně. Nyní si řekneme o jednom specifickém nastavení kampaní.
Používáte v Google Ads účtu Performance MAX kampaně? Také vás frustruje, že nemáte žádnou kontrolu nad klíčovými slovy, na které se vaše kampaně zobrazují a musíte plně důvěřovat algoritmům kampaně?
Performance max mohou být zlatým dolem a nebo také největší noční můrou v Google Ads. Pro mě je to to nejlepší, s čím Google v posledních letech přišel. V dnešní epizodě ze seriálu “Performance max a co s nima” se podíváme na to, jak je v účtu rozdělovat.
Když nový uživatel přijde poprvé na vaši stránku je velmi nepravděpodobné, že rovnou nakoupí. Možná ještě není tak daleko v nákupním procesu, možná si jen dělá průzkum trhu a možná jste jej jen dostatečně nepřesvědčili, aby nakoupil. S každým novým zákazníkem si důvěru musíte budovat postupně, po krocích. Seznámit jej se svou značkou a ukázat mu, jak právě váš produkt či služba naplní jeho potřeby a touhy. Nejlepším postupem jak si tuto důvěru vybudovat, je provést zákazníka jednotlivými kroky nákupního procesu a důsledně sledovat plnění těchto kroků pomocí mikro-konverzí.
Chcete mít své kampaně a možnosti růstu pod kontrolou, nebo se raději svěříte libovůli Googlu? Vám jako inzerentovi může být v podstatě jedno, jakým způsobem PPC kampaně tržby a zisk generují - hlavně, že je generují.
Performance max pomalu přebírají skoro veškerý život v systému Google Ads. Jejich výhoda? Sami si umí určit, kteří uživatele mají větší pravděpodobnost nákupu. A dle toho určují bid, rozhodnou se mu již neukazovat či naopak přitvrdí v reklamě, pokud vidí potenciál.
PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu. Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:
Maxky, jak jim u nás říkáme, mají často rychlý úspěšný start. Často se však stává, že později jejich výkon klesá.