Personalizace reklam na Facebooku a proč je důležitá

Katarína Kochláňová
01.09.2023

Facebook je jedním z nejsilnějších nástrojů pro budování značky a získávání zákazníků. Pomůže vám oslovit cílovou skupinu a nabídnout jí ten správný produkt nebo službu z vašeho portfolia. Jak tedy ze svých kampaní vytěžit maximum?

Ebook na téma: Co je to PPC reklama?

Veronika Schleiderová
02.08.2022

PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu.  Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:

Jak se připravit na Cookieless future

Katarína Kochláňová
21.07.2022

Poslední roky na nás téma ohroženého soukromí na internetu vyskakuje z každého rohu. GDPR, e-Privacy a spousta dalších termínů, které způsobují vrásky nejednomu online byznysu. Proč?

Spôsoby ako ušetriť peniaze na reklame na Facebooku

Daniel Demeš
22.02.2022

Dodržováním těchto pokynů můžete efektivně analyzovat svoje reklamy na Facebooku a automatizovat základní údržbu kampaní. Díky ušetřenému času se můžete soustředit na strategičtější úlohy - například na research, psaní účinnějších copy a vytváření lepších nabídek na vytvoření ještě úspěšnějších reklamních kampaní na Facebooku.

Ako zistiť či je čas pozmeniť alebo vypnúť reklamu na FB a IG?

Daniel Demeš
22.07.2021

Strácajú vaše reklamy na Facebooku alebo Instagrame dynamiku? Chcete tento problém vyriešiť? V tomto článku sa dozviete ako diagnostikovať a v neposlednom rade obnoviť reklamu, ktorá naberá výrazný pokles výkonu.

Jak správně nasadit měřící kódy na váš web?

Katarína Kochláňová
27.04.2021

Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.

Najčastejšie chyby pri tvorbe Lead ads kampaní na Facebooku

Daniel Demeš
26.01.2021

Možnosť Lead generation na Facebooku je veľkou súčasťou toho, prečo sa tak veľa firiem spolieha na sociálnu platformu pri svojej reklame. A majú pravdu, reklamy na Facebooku majú potenciál stimulovať získavanie nových zákazníkov. Existuje tam však množstvo úskalí ako: môžete si zvoliť nesprávny cieľ kampane, umiestnenie, rozpočet alebo sa dokonca môžete stať obeťou drobnejších chýb, ktoré vedú k nízkemu výkonu reklamy a plytvaniu rozpočtu. 

Koniec 28-dňovému atribučnému oknu na Facebooku

Daniel Demeš
02.10.2020

Facebook nedávno ohlásil správu, ktorá otriasla online marketingovým svetom. Konkrétne sa chystajú 12. októbra zrušiť dĺžku atribučného okna z 28-dňí na 7. Čo to znamená? Historický vieme, že Facebook umožňuje tzv. report atribúciu v rozmedzí 28 dní od kliknutia na reklamu a 1 deň po prehliadnutí reklamy bez kliknutia. A tieto výsledky sa nám následne premietajú do ads managera a my s nimi ďaľej pracujeme.

7 mýtů o PPC aneb proč se vyplatí do nich investovat

Veronika Schleiderová
16.06.2020

O PPC koluje po internetu a mezi lidmi spousty mylných informací. Často za to mohou nedostatečné znalosti, neomylné zdroje typu “můj známý povídal” či nepochopení systému ze zmatečných návodů na internetu, které vedou jen do finanční ztráty. Podívejme se tedy na několik mýtů, se kterými se setkáváme.

Fantastická päťka – 5 silných metód ako efektívnejšie pracovať s Facebook reklamou

Daniel Demeš
13.04.2020

Scalovanie je proces, ktorý väčšinou prichádza po tom ako máme etablovanú reklamu a chceme ju „povýšiť“ na lepší výkon. To však dosiahnuť je čím ďalej väčší challenge. Čím je viac špecifické a menšie publikum rastie aj CPM a to často spôsobí nechcený dopad na výšku CPA. Aby sme si to však celé uľahčili existuje akási silná Facebook päťka o ktorej sa začína čo raz viac rozprávať. Pamätáme si časy kedy bolo potrebné kampane rozložiť ako kocky z Lega ale to už sa zdá, že je na dobro za nami. Facebook a jeho machine learning stále napreduje tak by bola škoda sa toho nechytiť všetkými piatimi.