DYNAMICKÝ REMARKETING A AKVIZICE NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
27.02.2019

Katalogový prodej neboli dynamické reklamy vám při správném nastavení budou velmi efektivním generátorem konverzí. Tento typ kampaní umožňuje zobrazovat uživatelům přesně to zboží, které si prohlíželi, přidali do košíku nebo lze takto cílit i akvizici na podobná publika vašich zákazníků.

JAK ZALOŽIT KAMPAŇ A PROČ INZEROVAT NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
20.08.2018

Položte si otázku, které kanály jistojistě navštíví uživatel českého internetového prostředí v průběhu měsíce? Jsou to Seznam, Google a Facebook. Takže pokud s online marketingem začínáte, zaměřte se v první řadě na tyto tři kanály. V Česku má profil na Facebooku založeno bezmála 5 milionů uživatelů a to už je slušné číslo, abyste jej začali brát vážně jako inzertní platformu.

JAJ CHYTRÉ JSOU OBSAHOVÉ KAMPANĚ V GOOGLE ADS?

Michal Klajban
04.06.2018

V obsahové síti Google se nachází přes 3 miliony webových stránek a mobilních aplikací, které dokáží oslovit přes 90 % uživatelů internetu. Jak síť neustále roste a nástroje na správu kampaní se neustále zlepšují, nároky na úspěšnou reklamu jsou stále vyšší. Při tvorbě a optimalizaci kampaní se PPCčkaři zabývají takovými věcmi jako je strategie cílení, bidding, hledání vhodného umístění, frekvence zobrazování reklam, časový rozvrh reklam, vizuální podoba a textace reklam, demografické omezení a tak dále. Určit, jaká kombinace cílení je pro nás nejlepší, je komplikovaný a zdlouhavý proces. Navíc časová náročnost postupného A/B testování a vyhodnocování se může brzy stát neúnosnou.

3 GOOGLE ADS SKRIPTY, KTERÉ VÁM USNADNÍ ŽIVOT

Michal Klajban
07.05.2018

Ať už spravujete jednoduchý účet o několika reklamních sestavách nebo rozsáhlý účet s desítkami kampaní, AdWords skripty vám pomohou ušetřit čas a náklady na jejich správu. Točí se vám při slově skript hlava? Nemusí, AdWords skripty jsou v současné době opatřeny srozumitelnými návody ke spuštění i instalaci a jejich správu zvládne i neprogramátor. V následujícím článku pro vás vybíráme tři nejdůležitější skripty, které se vám budou dříve či později hodit. K nim připojujeme i řadu tipů na jejich správu.

KOMBINOVANÁ REKLAMA: JAK NA NOVOU NATIVNÍ REKLAMU SKLIK

Michal Klajban
09.04.2018

Když v červenci 2016 byly spuštěny responzivní reklamy v AdWords, bylo jen otázkou času, kdy v Skliku budou spuštěny reklamy v odpovídajícím formátu. Čekali jsme a čekali, až jsme se dočkali: obdoba responzivních reklam s názvem kombinovaná reklama byla spuštěna v únoru tohoto roku.