Charitativní zápas pro Srdcovku - DANTOA sponzorem dobročinné akce

08.02.2022

Agentura DANTOA se koncem loňského roku stala jedním z oficiálních partnerů charitativní akce, pořádané pod taktovkou Spolku Srdcovka ve spolupráci s městskou částí Praha 9. Spolek Srdcovka je tým, který pořádá společenské a sportovní akce, jejichž hlavním cílem je získat finanční pomoc a poskytnout tak podporu rodinám a dětem, bojujícím s různými typy zdravotních potíží.

Objednejte si 15h správy PPC reklam a zaplaťte jich jen 10

DANTOA
11.01.2022

Vkročte do nového roku tou správnou nohou. Nechte si kampaně zpracovat a zoptimalizovat od naší agentury. Proč si nás vybrat? Jsme agentura s certifikací Google Partner Premier (cca 40 subjektů v ČR), která má v týmu specialisty pro Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram i pro zbožové srovnávače. Náš PPC tým spolupracuje na vytváření a optimalizování úspěšných kampaní už několikátým rokem. 

E-mail marketing: Kde, kedy, ako, prečo? 2/2

Monika Haličková
25.05.2021

Či ste sa už rozhodli, že Váš online marketing doplníte emailingom alebo sa ešte stále rozhodujete, určite Vás bude zaujímať pár viet o tom, kde, kedy, ako a prečo vôbec posielať newslettery. A hlavne prečo je email marketing taký dôležitý a prečo je dobré ho využívať. 

Jednoproduktové weby aneb v jednoduchosti je síla

Veronika Schleiderová
30.03.2021

V internetovém světě máme miliony eshopů, které se snaží prodávat své produkty. Ať už to jsou velcí eshopoví giganti, malé hobby eshopy nebo eshopy, které prodávají jen jeden jediný produkt. V tak velké konkurenci je potřeba mít nastavenou správnou cenovou politiku, rychlý a funkční web, svižnou dodávku objednávek, férové reklamační podmínky i user-friendly checkout proces. V neposlední řadě je také důležité se rozhodnout, jak veliký eshop bude - 1 produkt, 100 produktů, 1000 produktů.

E-mail marketing: Udržovanie vzťahu so zákazníkmi za pár kačiek 1/2

Monika Haličková
25.02.2021

Pre mnoho ľudí je email marketing nezaujímavý, dokonca ho niektorí vnímajú aj ako otravný. Je to však najstarší a zároveň najefektívnejší spôsob komunikácie v digitálnom prostredí. Dokáže nadväzovať kontakty, udržovať vzťahy so zákazníkmi ale hlavne im pomáha sa rozhodovať v správnom čase a to za relatívne nízke náklady. Mesačne totiž za 5 000 kontaktov a neobmedzené množstvo rozosielok môžete zaplatiť už od 650 Kč.

Zpátky do historie: PPC před 25 lety ještě neexistovaly. Nyní je to miliardový byznys.

Šárka Müllerová
16.12.2020

Dnešní weby si bez PPC reklamy představíte asi jen těžko. Dalo by se ale říci, že historie PPC reklam se začala psát teprve nedávno. Od spuštění prvních reklam tohoto typu uběhlo sice pouhých 24 let, ale obor se neustále vyvíjí mílovými kroky. Před více než 20 lety byly PPC teprve v plenkách a jejich systémy se zásadně odlišovaly od těch, které známe a používáme dnes.

V zajetí pojmů: Slovníček pro začínající PPCčkaře

Veronika Schleiderová
10.11.2020

V online marketingu se denně setkáváme se spoustou zkratek. Samotné PPC reklamy je již spojením, které jednu obsahuje. Jako PPCčkaři, markeťáci nebo majitelé či provozovatelé eshopů se setkáte s metrikami, kterými možná nerozumíte. Podívejme se tedy spolu na slovníček, který vám objasní 34 zkratek, se kterými se v online byznysu potkáváte.

"Remote work" v Česku. Pomalá cesta do pekla nebo geniální nápad?

Veronika Schleiderová
20.07.2020

Pandemie, koronavirus, ohnisko nákazy. To jsou slova, která slýcháme v posledních měsících denně. Na poli práce toto znamenalo novou a nečekanou výzvu jak pro zaměstnavatele, tak i pro zaměstnance. Bez příprav, technické podpory či pravidel se mnoho firem přeneslo do virtuálních kanceláří a meetingů online.

JAK ZALOŽIT KAMPAŇ A PROČ INZEROVAT NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
20.08.2018

Položte si otázku, které kanály jistojistě navštíví uživatel českého internetového prostředí v průběhu měsíce? Jsou to Seznam, Google a Facebook. Takže pokud s online marketingem začínáte, zaměřte se v první řadě na tyto tři kanály. V Česku má profil na Facebooku založeno bezmála 5 milionů uživatelů a to už je slušné číslo, abyste jej začali brát vážně jako inzertní platformu.

JAJ CHYTRÉ JSOU OBSAHOVÉ KAMPANĚ V GOOGLE ADS?

Michal Klajban
04.06.2018

V obsahové síti Google se nachází přes 3 miliony webových stránek a mobilních aplikací, které dokáží oslovit přes 90 % uživatelů internetu. Jak síť neustále roste a nástroje na správu kampaní se neustále zlepšují, nároky na úspěšnou reklamu jsou stále vyšší. Při tvorbě a optimalizaci kampaní se PPCčkaři zabývají takovými věcmi jako je strategie cílení, bidding, hledání vhodného umístění, frekvence zobrazování reklam, časový rozvrh reklam, vizuální podoba a textace reklam, demografické omezení a tak dále. Určit, jaká kombinace cílení je pro nás nejlepší, je komplikovaný a zdlouhavý proces. Navíc časová náročnost postupného A/B testování a vyhodnocování se může brzy stát neúnosnou.